کراتینین 1.8 در بیماری های کلیه آیا آن جدی و چگونه آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 1.8 در بیماری های کلیه آیا آن جدی و چگونه آن را پایین تر

کراتینین 1.8 در بیماری کلیه است آن را جدی و چگونه آن را پایین تر؟ کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی و چگونه به کاهش آن را با بسیاری از مردم نگران است. کراتینین 1.8 بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 است، اما به نظر می رسد که آن را بسیار بالا نیست.
آیا کراتینین 1.8 جدی در بیماری های کلیوی؟
در درمانگاه، سطح کراتینین 1.8 است در بیماری های کلیوی مرحله 2 (رد سایر عوامل غیر پاتولوژیک). در حال حاضر در مراحل اولیه این بیماری و در حال حاضر بسیار serisious نیست، بلکه آن مرحله در نزدیکی 3 است (بیش از 2.0)، به طوری که تقاضای آمریکا اقدامات بلافاصله بنابراین برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری را درمان؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی را امید تازه برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین بالا. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد ترومبوز و ضد coagualtion، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب futher، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با بهبود عملکرد کلیه، کسانی که علائم ناشی از اختلال کلیوی مانند کراتینین بالا با آن ناپدید خواهد شد. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها را جزئیات بیشتر را برای شما فراهم می کند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: